Een pakkende kop die aansluit bij de zoekopdracht (H1)

Subkop met prikkelende informatie

Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. 

  • Maak de pagina scanbaar
    Door USP’s te vermelden als bulletpoints

  • Gebruik daarbij bij voorkeur groene vinkjes
    Onderzoek wijst uit dat deze het best converteren

  • Noem maximaal 5 USP’s
    Vier of vijf USP’s is ideaal

  • Gebruik opvallende Call-2-Action (CTA) knoppen
    Plaats CTA knoppen met een afwijkende kleur en prikkelende tekst, gebruik bijvoorbeeld het woord ‘gratis’

  • De belangrijkste USP’s als eerste en laatste
    Uit onderzoek blijkt dat deze het beste worden gelezen/onthouden.

Klantervaring

Hier een enthousiaste quote van de tevreden klant

En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is. En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is.

Bert Vis - directeur-eigenaar

Afhankelijk van het product hieronder meer informatie.

Niet te veel informatie, precies voldoende om iemand nieuwsgierig te maken.

Conversie Engine:  Meer leads

Uw persoonlijke social media manager

Compleet ontzorgt v.a. €195,- per maand