Hee creatieveling, ben jij toe aan een nieuwe uitdaging?
Subkop met prikkelende informatie
Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom.
Maak de pagina scanbaar
Door USP’s te vermelden als bulletpointsGebruik daarbij bij voorkeur groene vinkjes
Onderzoek wijst uit dat deze het best converterenNoem maximaal 5 USP’s
Vier of vijf USP’s is ideaalGebruik opvallende Call-2-Action (CTA) knoppen
Plaats CTA knoppen met een afwijkende kleur en prikkelende tekst, gebruik bijvoorbeeld het woord ‘gratis’De belangrijkste USP’s als eerste en laatste
Uit onderzoek blijkt dat deze het beste worden gelezen/onthouden.
Klantervaring

Hier een enthousiaste quote van de tevreden klant
En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is. En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is.